Continu verbeteren en innoveren met Pink Turtle
Continu verbeteren en innoveren? Waarom zou je dat doen?
Nou, eigenlijk is het heel simpel: als je dat niet doet, dan mis je de boot. Je raakt klanten kwijt of je maatschappelijk nut wordt aan de kaak gesteld.
Klanten, stakeholders en medewerkers willen graag dat je met de tijd meegaat. Ze verlangen dat je continu aan je processen werkt om de beste prestaties te leveren. Voor de klant, de medewerker en voor betere maatschappelijke effecten. Doe je dat niet, dan kiezen ze voor een ander, je krijgt veel klachten, je komt negatief in de media. En dát wil je natuurlijk niet.
Maar wat wil je dan wel?
Je wilt aantrekkelijk blijven. Waarde leveren voor je klanten, voor de maatschappij. Dan vinden ze het prettig om bij je terug te komen, ze vertrouwen je en gaan positief over je praten.
Processen die steeds weer zo soepel lopen dat het een genot is om er gebruik van te maken! Zowel voor de klant als voor de medewerker!
En... hoe bereik je dat?
Bij Pink Turtle zijn we ervan overtuigd dat iedere organisatie beter wordt als je samen met je medewerkers ontdekt wat jullie klant waardevol vindt. Gezamenlijk lever je voortvarend steeds meer waarde en vier je de successen. Elke keer weer. Zo ontstaat er een mooi verbeterritme in jouw organisatie. Dat betekent wel dat je leidinggevenden en medewerkers daarin moet ontwikkelen én dat je organisatie zo is ingericht dat dat verbeterritme kán ontstaan.